
áreas
Transformación dixital
A transformación dixital dos procesos empresariais e da propia oficina intensificouse nos últimos tempos, traendo consigo extraordinarias posibilidades de mellora e racionalización para empresas e entidades.
Perspectiva
Cremos firmemente nos beneficios que a transformación dixital ofrece ás organizacións. Traballar un mesmo documento desde diferentes lugares. Coñece as variables empresariais críticas en calquera momento e desde calquera dispositivo. Automatizar tarefas. Compartir información.
Percibimos esta revolución tecnolóxica como un aliado de empresas e organizacións que impulsa a súa produtividade, mellora a súa competitividade e capacita aos seus equipos humanos para desenvolver as súas habilidades e alcanzar o seu máximo potencial.
.
Cando se trata de impulsar a dixitalización do negocio e das operacións de xestión da organización, a nosa perspectiva pódese resumir en catro piares fundamentais:

Actitude
A transformación dixital implica unha cultura organizativa propensa ao cambio, asumindo que son necesarias novas solucións para garantir o éxito. En Inova confiamos no que facemos e transmitimos esa paixón aos nosos clientes.

Estratexia
A dixitalización debe servir para resolver un problema e satisfacer necesidades. Nin máis nin menos. A súa implantación deberá perseguir os obxectivos marcados nun plan ben definido, aportando valor engadido e garantindo unha óptima rendibilidade económica.

Método
Cremos nunha metodoloxía que aposta pola mellora áxil e continua e que sitúa ás persoas -clientes e traballadores- no centro dun proceso que nunca perde de vista o espírito innovador e a escalabilidade.

Tecnoloxía
Para Inova, a tecnoloxía debe estar ao servizo da organización. Nunca ao revés. Debe ser o instrumento que xere os datos que axuden a axilizar o proceso de toma de decisións e outorgue ás empresas a vantaxe competitiva que buscan.
Como o facemos?

plans de dixitalización
Evaluación das áreas de mellora da organización, planificación de medidas, tecnoloxías e solucións a implantar e seguimento e mellora continua de accións.

optimización e dixitalización de procesos
Análise inicial, identificación de oportunidades de mellora e optimización de procesos mediante la implantación de ferramentas de produtividade.

xESTIÓN COMERCIAL
Configuración e posta en marcha de plataformas CRM de xestión dos recursos comerciais da organización.

BUSINESS INTELLIGENCE
Deseño e implantación de cadros de mando integrais de intelixencia de negocio para a supervisión dos indicadores clave da organización.

solucións a medida
Realización de solucións específicamente deseñadas ou seleccionadas para a dixitalización de ámbitos específicos.
